"Ya Allah,Sesungguhnya Aku Memohon Kepada Engkau Kebaikan Hari Ini,Kemenangan-Nya,Pertolongan-Nya,Cahaya-Nya,Keberkatan-Nya Dan Petunjuk-Nya.Dan Aku Memohon Perlindungan Kepada Engkau Dari Kejahatan Sesuatu Yang Ada Di Dalamnya Dan Kejahatan Sesuatu Sesudahnya."Amin Ya Rabana A Lamin

29.4.14

SET SKINCARE DALAMAN

Berita baik untuk mereka yang mengalami masalah jerawat yang teruk,jeragat,masalah kulit kusam,berminyak,kulit kering dan lain-lain.

Saya ingin tekankan disini "KECANTIKAN LUARAN BERMULA DARI KECANTIKAN DALAMAN".So sebelum kita mengambil langkah untuk mengunakan produk untuk luaran apa kata,muakan dengan memperbaikan struktur dalaman dulu.

Saya syorkan untuk untuk set penjagaan kulit dalaman asas dulu ambil B-COMPLEX, VIT C, VIT E COMPLEX yang mana set ni bagus untuk penjagaan dalaman kita..pengambilan supplement dalaman penting sangat untuk mereka yang inginkan kulit yang sihat dan cantik...tak kisah la brand skincare apa yang anda gunakan tapi supplement yang terbaik untuk kulit anda ada 3 jenis vitamin di bawah


Apa yang menarik tentang SET ASAS SKINCARE SHAKLEE ni.jom kita tengok kelebihan supplement shaklee ni:-

B COMPLEX - "B" for beauty! Penting bagi ubat saraf, membantu meningkatkan sistem pertahanan badan,mengurangkan stress dan bertindak sebagai penenang..jadi tak ada la muka cepat kedut kan.

VITAMIN C - Sumber kolagen yang boleh memelihara ketegangan dan keanjalan kulit,memelihara kelembapan kulit,anti oksida,mencerahkan,mencegah kelenjar dari rosak dan berdarah

VITAMIN E - Anti oksida,anti penuaan,memperbaiki tisu-tisu kulit yang rosak,menyokong dan mempercepatkan pembaik pulih otot dan baik untuk jantung.

CARA PENGAMBILANNYA:
1biji sehari untuk setiap satu B COMPLEX, VIT C, VITAMIN E COMPLEX

KOMEN SAYA:
saya dah amalkan supplement set ni dah lama..dulu kulit saya jenis kering dan kusam dan kedut di bawah mata.so far dengan mengamal secara istiqamah memang dapat kulit yang sihat dan yang penting ianya anti aging..jerawat pun malu-malu nak tumbuh bila mentain amalkan supplement ni.

vitamin2 ni memang nampak macam mahal tapi cuba kira2 balik sebenarnya ianya amat jimat sebab Rm295,50 (untuk tiga vitamin) ni tahan 4 bulan nya consume..so memang berbaloi dengan hasilnya. dan nak lagi jimat 20%-30% boleh dengan mendaftar ahli seumur hidup untuk dapatkan best price dan benifit2 lain dari shaklee..Jika betul2 berminat nak amalkan sambil tambah pendapatan pun boleh saya akan guide sebaik mungkin..

BERMINAT?
caranya mudah saja iaitu:-
*terus wattapp ke 0189880906 dan nyatakan masalah jenis kulit anda
*tunggu balasan sms dari pihak kami
*buat pembayaran after comfirmation
*hantar bukti pembayaran,nama,alamat dan no fon
*barang akan dihantar sebaik saja bayaran penuh diterima dan barang akan dipos with free gift menggunakan Pos Laju 

"UNTUK DAPATKAN KULIT YANG SIHAT DAN CANTIK,PASTIKAN ANDA MENGAMALKAN VITAMIN2 YANG TERBAIK UNTUK KULIT ANDA"




No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : sazorra