"Ya Allah,Sesungguhnya Aku Memohon Kepada Engkau Kebaikan Hari Ini,Kemenangan-Nya,Pertolongan-Nya,Cahaya-Nya,Keberkatan-Nya Dan Petunjuk-Nya.Dan Aku Memohon Perlindungan Kepada Engkau Dari Kejahatan Sesuatu Yang Ada Di Dalamnya Dan Kejahatan Sesuatu Sesudahnya."Amin Ya Rabana A Lamin

23.12.13

Kurus Dengan Omega Guard


KURUS DENGAN OMEGA GUARD-SHAKLEE..JOM KITA BAKAOUR LEMAK..!!

Secara jujurnya, bila sebut sahaja minyak ikan, saya hanya fikirkan yang minyak ikan ini hanya bagus untuk minda dan perkembangan otak serta meningkatkan imunisasi tubuh badan kita.Rupa-rupanya tidak.......itulah yang dahulunya.....tapi sejak saya mengenali Shaklee dan "Jatuh Cinta" dengan produknya barulah saya memahami dan merasai nikmat-nikmat BerSHAKLEE...(khasiat dan manfaatNYA yang tidak ternilai untuk seisi keluarga saya).
p/s: Rajin-rajinkan diri untuk "Study" tentang kelebihanNYA.....rugieeeeeeee kalau tak ambik tau.....bak kata peserta Pencetus Ummah....x mengaji ceroi....heheh......

Ok.....hari ini saya ingin berkongsi sedikit sebanyak berkenaan Omega Guard (Omega 3) dannnnn....... Bagaimana Yang Di katakan Omega Guard nie membantu anda untuk KURUS............??



" Fish oil supplement may help overweight people and people with high blood pressure to lose weight, according to the National Institutes of Health. Omega 3 fatty acids or polyunsaturated fatty acids are found in fish oil. They are considered essential to your diet because your body can't make them."

  • Asid Lemak Omega 3 membantu anda untuk membakar lemak dengan membantu badan anda untuk bertindak balas dengan cepat / lebih baik terhadap hormon yang di panggil Leptin (adalah perkataan Yunani yang bermaksud nipis).
  • Leptin ini akan bertindak balas dengan semulajadinya akan di tafsirkan oleh otak anda dan akan mengurangkan selera makan-perut rasa agak kenyang.
  • Leptin ini juga berupaya meningkatkan tahap metabolisme iaitu dengan meningkatkan pengeluaran tiroid anda. (Tiroid inilah yang mengawal metabolisme anda).
  • Leptin juga membantu proses pembakaran lemak dan memberikan tenaga.

3 Cara Omega Guard (Omega 3) Membantu ANDA Mengurangkan Berat Badan.

  • Lemak Omega 3 membantu anda mengawal kelaparan anda dengan menstabilkan paras gula dalam darah anda.
  • Satu kajian di Australia menunjukkan bahawa apabila seseorang yang bersenam / mengikuti aktiviti sukan mengambil Omega 3 menunjukkan berlakunya pembakaran lemak yang tinggi berbanding dengan orang yang tidak mengambil Omega 3.
  • Satu kajian di Jepun dan Czech Republik, telahSebarang  mencadangkan bahawa Omega 3 (lemak baik) di amalkan kerana ianya dapat mengahalang pembentukan lemak hodoh dan kajian ini juga menyatakan bahawa Omega 3 juga menggalakkan pembakaran  lemak dalam badan.
Kesimpulanya, Omega Guard ini dapat membantu anda mengurangkan selera makan disamping membakar lemak dalam badan ANDA dengan cepat. dan baik.

P/S:  heheh........

  • Dalam proses diet nie , cabaran yang paling utama biasa kita hadapi adalah macam mana nak kurangkan makan kan....?..Jadi kawal nasfu makan...cuba control cara pengambilan makanan..dan sebagainya...control-control la sama ye..........Dengan Omega nie , Insyallah ianya memudahkan cabaran ANDA ini kerana ia membantu mengurangkan selera makan anda dan membuang lemak-lemak HODOH dengan pantas.....
  • Tingkatkan - minum air banyak yea.......sekurangnya 3L/DAys...

Sebarang Pertanyaan dan perkongsian sila hubungi saya di talian: 
SMS/WA/: 018-9880906....sedia membantu ANDA...........



No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : sazorra