"Ya Allah,Sesungguhnya Aku Memohon Kepada Engkau Kebaikan Hari Ini,Kemenangan-Nya,Pertolongan-Nya,Cahaya-Nya,Keberkatan-Nya Dan Petunjuk-Nya.Dan Aku Memohon Perlindungan Kepada Engkau Dari Kejahatan Sesuatu Yang Ada Di Dalamnya Dan Kejahatan Sesuatu Sesudahnya."Amin Ya Rabana A Lamin

15.11.13

MELAMBATKAN PROSES PENUAAN SEL KULIT DENGAN VIVIX

Ramai wanita bimbang dengan proses penuaan yang berlaku pada wajah.Namun penuaan adaah proses semulajadi yang tidak dapat dielakkan.Penuaan membabitkan kemerosotan fungsi organ dan sel dalam sistem tubuh manusia yang berlaku secara berperingkat ketika usia meningkat.Proses itu menyebabkan berlaku perubahan fizikal dan fisiologi yang tentunya menakutkan wanita.Namun proses berkenaan berbeza antara individu,bergantung kepada genetik,diet,gaya hidup dan persekitaran.

Perubahan fizikal disebabkan proses penuaan ini termasuk rambut menipis dan mula beruban,kulit menipis dan kurang anjal serta muncul garis halus. Tenaga semakin berkurangan malah lemak mula terkumpul sehingga menyukarkan seseorang mendapatkan berat badan yang idea.Malah proses penuaan juga akan menyebabkan muncul pelbagai penyakit termasuk kemerosotan sistem daya tahan melawan penyakit,kerapuhan tuang serta kurang daya penglihatan.

Anggur muskat yang juga dikenali sebagai anggur no 1 di Amerika menimbulkan kekecohan di kalangan masyarakat kerana kebaikannya yang boleh membuatkan kulit bertambah muda serta memberi kesihatan berpanjangan.


Anggur muskat dan bijinya adalah satu daripada sumber terbaik antioksidan dan mempunyai ciri anti radang.Ini kerana sebatian phenolik tertumpu pada bahagian biji.Jika dibandingkan anggur lain,ia mempunyai 40 kali ganda lebih polifenol yang terdapat dalam arak merah yang terbuktu berfaedah bagi kesihatan kardiovaskular,menurunkan tahap gula dalam darah selain melambatkan proses penuaan.

Selain anggur muskat,tumbuhan-tumbuhan lain yang baik untuk kesihatan serta agen penuaan ialah elderberi.Ia adalah tumbuhan lasak tanah lembap di sepanjang tepi jalan dan sungai hanya di Eropah dan Amarika Utara.

Elderberi sudah digunakan sekian lama dalam perubatan tradisional bagi mengubati asma,sembelit,artritis dan selsema.Tumbuhan ini adalah antioksidan yang kuat dan melindungi sel daripada kerosakkan disebabkan toksin alam sekiitar,diet tidak seimbang serta tekanan.

Poligum Cuspidatum sejenis pokok saka terbesar di Asia adalah sumber semulajadi resveratrol sama seperti yang terdapat pada kulit anggur.Tumbuhan ini mempunyai banyak faedah kesihatan dan sering terdapat dalam produk anti penuaan.Ini kerana kandungan resveratrol membantu memperlahankan proses penuaan,merendahkan kolestrol,merendahkan tekanan darah dan mengurangkan lebihan lemak yang tidak diperlukan tubuh.

Akhir sekali Lobak Unggu adalah sumber vitamin A terbaik,mengandungi fitokimia yang mengandungi antioksidan,antibakteria,antiradang penyakit serta mengurangkan risiko penyakit jantung.

Jenama produk kesihatan terkenal Shaklee memperkenalkan minuman kesihatan VIVIX  BOTANICAL BEVERAGE MIX yang menghimpunkan semua kebaikan tumbuhan berkenaan.

Malah ia adalah produk terlaris dengan jualan sejuta botol sejak tahun pertama diperkenalkan di Amerika Syarikat dan Kanada.Menurut Ketua Pegawai Saintis Shaklee Corporation Amerika Syarikat Dr Carsten R Smidt,VIVIX adalah kuasa baru menghalang proses penuaan wajah.

Kandungan anggur muskat,elderberi,lobak unggu dan polyonum cuspidatum terbukti membantu melawan pernyakit serta melambatkan proses penuaan."kajian yang dijalankan membuktikan kandungan dalam tumbuh-tumbuhan terutama anggur muskat memberi tindak balas melawan agen penuaan.

"Terdapat empat makanisma yang membuktikan kebaikan Vivix iaitu mengandungi resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3000 gelas arak merah.Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol,tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semulajadi,tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan.Vivix mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim),"katanya menurut Carsten,Vivix berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki sel DNA serta memberi positif kepada genetik sekali gus mengurangkan sel penuaan.

Katanya Vivix kini menjadi perhatian pengguna seluruh dunia disebabkan kebaikan kandungan selain melawan pelbagai jenis penyakit.Ia adalah sejenis cecair pekat bewarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat dan tumbuhan-tumbuhan lain.Dengan hanya meminum sehari sesudu,pengguna akan merasai perbezaannya.Minuman yang sesuai untuk lelaki dan wanita berusia 18 tahun keatas itu juga boleh dijadikan masker pada wajah iaitu caranya dengan menyapu dan biarkan beberapa minit untuk kelihatan hasilnya.

Testimoni VIVIX






beli 6 percuma 1 sah pada bulan November 13 sahaja


Bagaimana untuk mendapatkan VIVIX ini adalah dengan menghubungi saya atau boleh terus ke mana-mana cawangan shaklee dengan menggunakan ID saya untuk mendapatkan terus dengan harga ahli..Hantar pembuktian pembelian dan anda akan mendapat guide,tips dan cara penggunaan eklusif dari saya.

C&p:harian metro 22/1/2010


shaklee independent distributoe
ID:889331
Shahzura ismail
0189880906
FB:shahzura.ismail



No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : sazorra